bridal veils falls - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Steffie Akker - WaarBenJij.nu bridal veils falls - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Steffie Akker - WaarBenJij.nu

bridal veils falls

Door: Steffie

Blijf op de hoogte en volg Steffie

13 Mei 2006 | Verenigde Staten, Estes Park

Soms mis ik wel eens mensen hier. Het is zo mooi en rustig in deze omgeving, dat gun ik de mensen die me lief zijn. En als ik weer eens in de knoop zit met mijn engels dan bedenk ik me hoe veel spraakzamer ik ben als ik Nederlandse mensen om me heen heb. 's Avonds heb ik het het moeilijkst. Mijn bed hier is gigantisch en Mark zou er makkelijk bij passen! Iedereen is aardig, maar het is wel anders. Met de meeste mensen hier heb je niet echt iets. Maar gelukkig weet ik me op de meeste momenten behoorlijk goed te amuseren!

Vanochtend ging mijn wekker weer veel te vroeg af. Snel pakte ik mijn telefoon om het irritante geluid uit te schakelen en ik zag het grappige eekhoorntje uit Ice Age in de achtergrond. Altijd goed om de dag lachend te beginnen! Snel wassen, aankleden, ontbijten, even met de katten spelen. Dit is de eerste keer dat ik katten leuk vind, het zijn 7 siamesen en ze zijn erg schattig. Veel kleiner dan ik verwacht had en zelfs elegant. En ze vinden mij leuk! Ze vinden het super om met het touwtje van mijn camera te spelen, dan springen ze heen en weer. Gisteren, toen Marsha en ik een van de katten naar een mannetje brachten, heb ik baby katjes gezien van 2 weken oud. Erg schattig en klein en hele scherpe klauwtjes. En geluiden alsof het muizen zijn!

Maargoed, verder met vandaag. Om 9 uur 's ochtends moest ik op een parkeerplaats zijn om mensen te ontmoeten voor de wandeling voor vandaag. Marsha bracht me en ging na een boel gehug met allerlei mensen weer terug naar de office. Toen was ik alleen met 17 oudere tot oude mensen.

De wandeling 'bridal veils falls' was mooi maar vermoeiend. Het pad was veel minder stijl dan het pad van de 'gem lake' wandeling maar de zon scheen nogal fel en we liepen heel lang door een open veld. Het is jammer dat de meeste bomen nog geen bladeren hebben hier. Wel super mooi weer vandaag, warm en een blauwe lucht! Het was iets meer dan 3 mijl naar de waterval. Het is niet een grote waterval maar wel mooi. Toen omhoog geklommen en boven de waterval gelunched. Mijn water in de bidon smaakte vreselijk naar plastic. Het terugwandelen was minder leuk want dan heb je het bijzondere van de wandeling al gehad en daarbij komt dat je de zelfde route terugloopt. Ik zet snel meer foto's online op www.putfile.com/steffievandenakker. En nu ben ik weer in de office en hopelijk over niet al te lange tijd gaan we naar 'huis' want ik vind het hiet niet zo boeiend!

Gisteren ben ik op de alpaca farm geweest waar ik na de mega-show in Kentucky zal gaan werken. Het is hier ongeveer anderhalf uur rijden vandaan. Aardige mensen! De locatie van de boerderij is minder, het is er heel kaal, geen gras maar stenen en stof, en heuveltjes in plaats van bergen. Maar ik zal het er vast naar mijn zin hebben. Ik verheug me ook erg op de show, daar ga ik woensdag de 17e heen en ik kom pas de 21ste terug. Dus dan geen updates of emails. Iedereen mag me wel mail sturen hoor, heb ik wat te lezen als ik terug kom!

Ohja, gisteren mijn eerste dollars uitgegeven. Niet aan iets boeiends trouwens, gewoon shampoo, omdat ik dat nodig had. Maar toch.

Verder geen nieuws. Geen beren meer gezien, wel reeen en elanden.. Maarja dat is geen bijzonderheid meer! Dus voor nu ga ik maar stoppen met schrijven. Heel veel groetjes!

Steffie

  • 12 Mei 2006 - 23:23

    Mies:

    proef ik iets van heimwee?
    daar hebben meer mensen soms wel eens last van.
    jammer dat het groen niet erg uit loopt. hier is het heel snel gegaan. dat hele prille groen heeft het ivb de warmte niet lang volgehouden. en het ziet er ook erg zomers uit. zo voelt het trouwens ook.leuk zo midden in de nacht nog iets van je te horen.
    ik zal je snel mailen.werk ze lekker de komende dagen.
    ik heb die fotosite ook gevonden. mooi hoor daar. even iets anders dan griekenland. liefs mies.

  • 13 Mei 2006 - 09:49

    Nora:

    Toch leuk zo'n wandeling met de oudjes. Lekker zuinig dat je nu pas je eerste dollars gespendeerd hebt, gaat het misschien toch lukken om nook nog naar Griekenland te komen. Is weekend bij jullie weekend in de zin van geen werk? Dikke knuffels van je moer!

  • 13 Mei 2006 - 09:51

    Nora:

    Ik raap net de post op en er is post voor je van het modellenburo. Openmaken?

  • 13 Mei 2006 - 12:16

    Luc:

    Hee lekker ding!!

    Ach joh, Amerikanen zijn misschien anders dan wij...het leuke van reizen is dat je daar dan zelf achter komt, zo leer je over mensen en landen.
    En binnenkort ga je naar Kentucky, lekker fried chicken eten!
    Ik ben benieuwd naar de foto's, ik dol op foto's! Maak ook eens een foto van een straat, weet je wel, met auto's en winkels en mensen erop enzo...

    Ik ga nog ff werken....

    Kusje!!!

  • 14 Mei 2006 - 17:05

    Bernd & Tetje & Wybren:

    Ha die Steffie, je schrijft heel leuk, erg beschrijvend, we kunnen ons er zo een beetje een voorstelling van maken. veel plezier straks met de grote show! weer even wat anders, dan denk je vast niet meer aan ons kleine kikkerlandje...
    groetjes van ons uit Zwolle

  • 15 Mei 2006 - 23:41

    Giovanni Pescadore:

    He halloooo! Wat betreft foto s ook graag iets over dikke auto s , snackbars, bewegwijzering,benzinestations, interieurs, en natuurlijk ook amerikanen... en eten....
    Heb je al krokodillenvlees gegeten, of logeer je bij vegetarische personen? x

  • 15 Mei 2006 - 23:59

    John Latrappe:

    Smeuige foto s op putfile! Trots vervult mijn hart. Till next time, enjoy!

  • 16 Mei 2006 - 12:58

    Eric:

    Jezus Steffie zit jij in de states? Cool zeg! Dat van die Alpacas is natuurlijk alleen maar een cover-up om LUC te ontvluchten toch? Kan het haast niet geloven dat jij daar zit en wie heeft die mooie site voor jou gemaakt. Helder, duidelijk en met mooie plaatjes moet ik zeggen. Dat van die oudere man was om je vader te pesten, maar ehhh...wie weet overkomt je dat straks wel. Who knows!
    Nou Steffie, veel succes en veel plezier daar met de beren. Pas goed op je zelf. Groet Eric

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steffie

Op 1 mei vloog ik van Amsterdam naar London en van daar naar Denver, Colorado, in de USA. Ik blijf in Glen Haven tot de 17e, van de 17e tot de 21e ga ik met Marsha naar een grote alpaca show in Kentucky, en dan ga ik terug naar Colorado om op een alpaca farm te werken tot ongeveer 1 juni. Vervolgens zal ik met de bus naar New York reizen. Daar zal ik 2 weken op een alpaca farm werken en 17 juni vliegt Mark naar New York toe. Samen zullen we dan nog veel leuke dingen gaan doen. Op 1 juli vliegen we samen terug naar huis.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 20364

Voorgaande reizen:

01 Mei 2006 - 01 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: