aangekomen in de Rocky Mountains! - Reisverslag uit Glen Haven, Verenigde Staten van Steffie Akker - WaarBenJij.nu aangekomen in de Rocky Mountains! - Reisverslag uit Glen Haven, Verenigde Staten van Steffie Akker - WaarBenJij.nu

aangekomen in de Rocky Mountains!

Door: Steffie

Blijf op de hoogte en volg Steffie

02 Mei 2006 | Verenigde Staten, Glen Haven

Door het raam naast me zie ik een eekhoorn rondscharrelen. Zover ik kan kijken zie ik rotsen en bomen. Ik bevind me in het dorp Glen Haven maar dat is eigenlijk niet echt een dorp. Een stoffig zandweggetje met daaraan allerlei schattige houten huisjes. De meeste van die huisjes zijn op dit moment onbewoond, sommige mensen komen hier alleen in weekenden of in de zomer.

Ik was gisteren ongelofelijk nerveus. Ik vind het nog steeds een heel raar idee dat ik pas over 2 maanden weer Luc, Nora en Raven zie, en Koedie. Mark zie ik fijn over 6 en een halve week alweer. Het vliegen naar Londen duurde minder dan een uur. Het vliegtuig had 3 kwartier vertraging gehad dat was irritant. In London kwam ik meteen in terminal 4 terrecht vanwaar ook mijn vliegtuig naar Denver zou vertrekken. Geen probleem om te vinden waar ik zijn moest. Ik moest erg lang wachten en van te voren vond ik dat niet erg maar toen ik eenmaal daar was vond ik het irritant. Mijn vliegtuig ging vanaf gate 2 en daar werd mijn tasje even gecontroleerd maar er zat bijna niets in dus ik was snel het vliegtuig in. En in dat vliegtuig zat ik iets van 10 uur, dat vond ik erg lang. Ik zat niet naast het raam en heb me kapot verveeld.

In Denver aangekomen was ik erg nerveus over de douane. Maar zelfs dat viel mee en ze stuurden me niet terug. Mijn tas was ook goed aangekomen en niet per ongeluk naar Shanghai gestuurd dus ik kon opgelucht ademhalen. Het was ook geen probleem om Marsha en Ken te vinden, ze stonden op me te wachten. Een van de eerste dingen die ik daarna deed was een wc opzoeken. Daarna was het nog anderhalf uur naar Glen Haven.

Niet lang nadat ik hier aankwam ben ik naar bed gegaan, ik was erg moe. Gelukkig waren alle dingen die ik eng vond meegevallen. Vanochtend heb ik tot half 10 in bed gelegen en toen was ik wakker genoeg om op te staan. Een mooie wandeling gemaakt met Marsha en Buddy en nu zit ik hier. Het is hier 8 uur vroeger dan bij jullie!

Vrijdag ga ik naar een alpaca show voor een dagje. Ik ben benieuwd! En ik schrijf snel meer!

Groetjes,
Steffie

  • 03 Mei 2006 - 08:45

    Luc:

    Hee lieverd! Zet maar gauw een paar foto's op de site! Ik ben reuze benieuwd hoe het er daar uitziet....
    Blij dat de reis mee gevallen is!
    Veel plezier met de paca's morgen!!

  • 03 Mei 2006 - 16:59

    Mies:

    lief Steffie, fijn dat je goed aangekomen bent,Hoop nu maar dat je krijgt wat je er van verwachtte.Daar heb je ook een heel jaar voor gewerkt.nou ja, half jaar.hier alles goed.Ik heb vanmiddag een olijfboom gekocht van alle bloemenbonnen van 50 jaar lief en leed.dat vind ik heel mooi voor Dick.Wat een landschap daarhe? Geniet er maar goed van. Ik heb nog een heel nieuw album om alle fotoos in te plakken.Liefs Mies.

  • 03 Mei 2006 - 20:15

    Steven:

    hee steffie,
    ben heel beniewd naar het vervolg van je avontuur, maar zit eigenlijk stiekem een beetje te wachten op wilde verhalen!
    Even zonder gekheid; Geniet van je avontuur, de tijd is weer zo voorbij als je niet oplet!

  • 03 Mei 2006 - 20:28

    Mark:

    he lieve steffie
    ik ben blij dat je het al zo fijn hebt in het mooie denver en geniet er maar van ik ben erg benieuwd naar je volgende bericht op deze site nou tot snel lieverd ik hou van jou!!

  • 03 Mei 2006 - 21:25

    Nora:

    Steffie, het is hier nu ineens ook mooi weer. Heb vandaag een briefje bij die ouwelullen van hiernaast in de bus gedaan want ik werd weer eens gek van blaffende hond combi open deur!
    Elks zijn elanden!
    Ik mail gauw weer echt! veel liefs, Moer

  • 03 Mei 2006 - 21:36

    Nora:

    Steffie, het is hier nu ineens ook mooi weer. Heb vandaag een briefje bij die ouwelullen van hiernaast in de bus gedaan want ik werd weer eens gek van blaffende hond combi open deur!
    Elks zijn elanden!
    Ik mail gauw weer echt! veel liefs, Moer

  • 03 Mei 2006 - 21:40

    Nora:

    Steffie, je zult wel denken nav het dubbele berichtje van mij dat ik computer-analfabetisch bezig ben maar ik kan je verzekeren: hier zit je broertje achter! Kus.

  • 04 Mei 2006 - 14:12

    Raven:

    Hee Steffie! Fijn dat je een goeie reis heb gehad!
    En leuke foto's, kan je er ook wat op de site zetten?
    Nog heel veel plezier daar,

    Groetjes raaf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steffie

Op 1 mei vloog ik van Amsterdam naar London en van daar naar Denver, Colorado, in de USA. Ik blijf in Glen Haven tot de 17e, van de 17e tot de 21e ga ik met Marsha naar een grote alpaca show in Kentucky, en dan ga ik terug naar Colorado om op een alpaca farm te werken tot ongeveer 1 juni. Vervolgens zal ik met de bus naar New York reizen. Daar zal ik 2 weken op een alpaca farm werken en 17 juni vliegt Mark naar New York toe. Samen zullen we dan nog veel leuke dingen gaan doen. Op 1 juli vliegen we samen terug naar huis.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 20361

Voorgaande reizen:

01 Mei 2006 - 01 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: